531-139-932

pon. - pt.: 08:00 - 16:00

Przesyłka dotarła uszkodzona (co zrobić)?

Zachęcamy do każdorazowego sprawdzania stanu zewnętrznego opakowania wszystkich przesyłek dostarczanych w obecności przewoźnika. Należy sprawdzić, czy stan przesyłek nie wskazuje na to, że została ona uszkodzona podczas transportu lub że osoba trzecia naruszyła jej stan.

Szczególną uwagę należy zwrócić na wgniecenia w kartonie, rozerwanie kartonu, rozerwanie folii, którą owinięta jest paleta lub paczka, widoczne przez folię uszkodzone towary, odklejona lub naderwana taśma zabezpieczająca, dobiegający z wnętrza przesyłki dźwięk potłuczonego szkła lub przemieszczających się luźno elementów.

 

Nasza firma przykłada szczególną uwagę do pakowania produktów wysyłanych do naszych Klientów. Tekturowe wypełnienia w środku kartonu, folie stretch, taśma z nadrukiem to podstawowe materiały zabezpieczające, które wykorzystujemy do przygotowania przesyłki, a które pozwalają nam odpowiednio zabezpieczyć produkt do wysyłki. Wszystkie paczki pakowane są pod kamerami, dzięki którym jesteśmy w stanie szybko zweryfikować poprawność zapakowanego produktu.

  • W przypadku uszkodzenia paczki należy spisać protokół przy kurierze. Proponujemy pobrać gotowy wzór protokołu reklamacji który jest możliwy do pobrania na naszej stronie.
  • Sugerujemy również wykonać zdjęcia uszkodzonej przesyłki w chwili odbioru.

 

Pobierz formularz reklamacji

Darmowa dostawa - ikona Darmowa dostawa od 200zł
Dożywotnia gwarancja - ikona Dożywotnia gwarancja na polskie produkty
60 dni na zwrot - ikona 60 dni na zwrot zakupionych towarów
Szybkie płatności - ikona Szybkie płatności bezpieczne transakcje
Szybkie zakupy - ikona Szybkie zakupy bez zakładania konta