W związku z dużą ilością zamówień ⏳czas ich realizacji może być wydłużony o 2-3 dni.
Wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie podlegają zwrotowi przez 60 dni od momentu otrzymania przesyłki albo od momentu odbioru osobistego. Bezpośrednie koszty zwrotu ponosi kupujący. Klient zwracając towar ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, jak na przykład koszty czyszczenia, naprawy części, zerwania metek. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towarów konsument powinien obchodzić się z towarami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym.
Reklamacji podlega każdy towar niezgodny z umową (czyli na przykład:, niekompletny, błędnie wysłany, a także produkt, który uległ uszkodzeniu w transporcie z przyczyn od nas niezależnych). W przypadku reklamacji prosimy o uzasadnienie niezgodności z umową, ponieważ znacznie ułatwi nam to szybką i prawidłową reakcję.
PRZYGOTUJ PACZKĘ DO WYSYŁKI
Pobierz formularz zwrotu (tutaj), a następnie go wypełnij. Zapakuj towar wraz z wypełnionym formularzem oraz dowodem zakupu.
Zwracany TOWAR
Pamiętaj, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania.
WYŚLIJ PACZKĘ
Wyślij paczkę na własny koszt na adres: Lampoteka.pl sp. z o.o. Magazyn Reklamacje i Zwroty, ul. Główna 142, 42-280 Częstochowa, z dopiskiem ZWROT lub WYMIANA.
OCZEKUJ NA WIADOMOŚĆ
W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki, wyślemy do Ciebie wiadomość z decyzją o rozpatrzeniu zwrotu. W przypadku wymiany na inny produkt, towar zostanie przesłany za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Załączniki: